18.7.09

to i to i jeszcze to

Temat: http://www.pouch-inoffiziell.de/boote/rz85.html

Podróże mentalne:

Światowidz, Gretkowska 1998. Niepostrzeżenie.
więc byłam w Indiach,
Katmandu,
Amsterdamie,
Sewilli,
Maroko,
Australii,
na Seszelach,
w Chinach,
Singapurze
i Szwecji...

okruchy kultur i tradycji, filozofii i codzienności,
obrazki obce i znajome,
byle tylko jakoś kiedyś też, koniecznie, znaleźć się tam i przeżyć...nie tylko w głowie.
chociaż wspomnienie przeżycia i narracji nie odróżniane w mózgu.

"Śniło mi się, że jestem motylem. Obudziłem się i spostrzegłem, że jestem Czuang Tsy. Lecz jak mogę się przekonać, że nie jestem doprawdy motylem, któremu śni się, że jest Czuang Tsy?" (myśliciel taoistyczny Czuang Tsy)
------------------------
"Om mani padme hum." (medytacja hinduistyczna)
------------------------
"Genialność polega też na tym, by powiedzieć oczywistość po raz pierwszy." (tym razem pani G.)

No hay comentarios:

Publicar un comentario